Cercar en aquest blog

diumenge, 4 de març del 2012

Primer aniversari

Doncs si, sembla que fos ahir però ja fa més d'un any que vaig publicar la primera entrada en aquest blog, la idea inicial era anar-hi fent publicacions més regularment del que ho he fet i potser no ho he fet perquè les xarxes socials ja ens permeten comunicar-nos i compartir aquelles coses que ens interessen amb els nostres "amics". La intenció és anar publicant entrades per compartir informacions, coneixements vídeos, fotos..., que actualment son del meu interes i que també poden ser de l'interes d'altres persones, però també perquè en aquest raconet d'Internet quedi constància d'algunes coses del temps en que vivim i que qui sap si en un futur poden ser de l'interes d'algú, us imagineu algú que d'aquí a 30 o 40 anys llegeixi aquestes lletres o miri els videos?

Doncs anem per feina, com potser ja heu vist he fet algun petit canvi i afegit alguna novetat, a la columna de la dreta podeu trobar enllaços als meus perfils de Twitter, YouTube i Picasa on vaig publicant piulades, vídeos i fotos. Properament tinc previst publicar nous vídeos i fotos a YouTube i Picasa, ja que tinc material que m'agradaria compartir i que pot ser del vostre interes. Fa uns dies vaig pujar a YouTube un vídeo de FIMA (Feria Internacional de Maquinaria Agrícola), una de les fires més importants, si no la més important d'Europa en matèria de maquinaria agrícola i que es va celebrar a Saragossa ara fa un parell de setmanes, us el deixo aquí per si encara no l'heu vist.

 

Si us interessa món de la pagesia, la maquinaria agrícola o també dels cotxes, o simplement voleu sortir a fer una passejada i veure l'ambient, recordeu que com cada any properament se celebrarà a Mollerussa la Fira de Sant Josep, la fira catalana de la maquinaria agrícola i salo de l'automòbil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada