Cercar en aquest blog

diumenge, 25 de novembre del 2012

25N Eleccions

Després de 15 dies de campanya electoral avui ha arribat el dia de les eleccions, el dia d'anar a votar, aquests 15 dies de campanya electoral tinc la impressió de que més que no pas per fer decidir el vot dels ciutadans, ha servit per confondre'ns una mica més. Vam començar amb la retirada del vídeo promocional de les eleccions, un vídeo, que jo no veig tan clar com diuen alguns que no fos tendenciós.



Després que si comptes bancaris a Suïssa, que si informes policials sense signatura ni data, diaris que poden dir el que els sembli tan si és cert com si no. Qui té la raó? Després de tot el que ja hem vist i sentit fins ara qui té més credibilitat?

Tinc la sensació de que els qui estan al poder, aprofitant-se del moment que estem vivint després de la manifestació ciutadana del passat 11 de setembre, busquen allargar el seu mandat un parell d'anys més,  i pujant a un carro que no havia estat mai el seu, al menys que jo sàpiga CiU no s'ha caracteritzat mai per ser un partit independentista, i de fet ara tampoc diuen la paraula independència, i ja no diguem res de Duran i Lleida, que em sembla que d'independentista en te ben poc.

Segons diuen les enquestes, sembla que no tindran majoria absoluta, i per tan no podran retallar en solitari, segurament ho hauran de fer en coalició amb esquerra, això si a canvi d'una consulta, la qual jo no tinc tan clar que en cas d'obtenir majoria absoluta s'hagués arribar a celebrar mai, bé de fet tampoc tinc tan clar que fer-la sigui tan senzill com alguns volen fer-nos creure.

Fa pocs dies vaig veure un vídeo on la monja Teresa Forcades, qui com bé recordeu al seu dia quan semblava increïble va descobrir la gran mentida de la vacuna de la grip A. En aquest vídeo Teresa Forcades feia referencia a cafeambllet.com, on Albano Dante i Marta Sibina, parlen de l'escandalosa corrupció que hi ha a la sanitat catalana, a continuació us deixo uns enllaços per si voleu veure els vídeos, penso que valen la pena.


I aquest és un altre vídeo pujat a YouTube aquesta mateixa setmana

Encara que sembli contradictori, segons sembla fins ara els únics condemnats, per tot això no són els corruptes, sinó aquells qui ho denuncien,  Albano Dante i Marta Sibina.

, ara ja només queda anar a votar en unes eleccions que tinc la impressió que no seran tant històriques com semblava.
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada